Om och om och om igen.

Dom flesta tjejer har pms en vecka i månaden.

Själv har jag det jämt.

Vecka 1:

Efter-mens-pms.

Anledning: Hittar kvittot från apoteket. ETT TAMPONGPAKET FÖR 50 KRONOR??!!

Vecka 2:

The-middle-of-the-month-pms

Anledning: Fortfarande... 50 kronor??!!

Vecka tre:

The-week-before-the-week-pms:

Anledning: Min hormonella balans har försvunnit, jag äter choklad, gråter, brownies, gråter. Tar eventuellt sönder ett glas emellanåt.

Vecka fyra:

THE-WEEK-PMS

Anledning: Känns som jag föder barn, om och om igen. Mina byxor passar inte längre på grund av att uppsvälldmage. Får använda gravidkläder. Killen i kassan på apoteket (där jag köper tamponger för 50 kronor) frågar om jag är gravid. Visar upp tampong paketet. Slänger det på honom. Skriker "never mess with a woman when she has a period!!!". Går... eller springer därifrån.

Sen går det om igen. Varje dag. Varje vecka. 365 dagar om året.





Kommentarer
Postat av: Anjaa

känner igen mig själv

2009-02-13 @ 01:51:31
URL: http://bambiiii.blogg.se/
Postat av: erika

nu följer ju naturligtvis två mycket naturliga frågor:

1. kostar ett tampongpaket 50 kr i usa!?

2. kan man bara köpa tamponger (för 50 kr!!) på apoteket!?



omg omg omg

2009-02-13 @ 09:15:24
URL: http://knivskarp.blogg.se/
Postat av: erika

nu följer ju naturligtvis två mycket naturliga frågor:

1. kostar ett tampongpaket 50 kr i usa!?

2. kan man bara köpa tamponger (för 50 kr!!) på apoteket!?



omg omg omg

2009-02-13 @ 09:15:34
URL: http://knivskarp.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu följer ju naturligtvis två mycket naturliga frågor:

1. kostar ett tampongpaket 50 kr i usa!?

2. kan man bara köpa tamponger (för 50 kr!!) på apoteket!?



omg omg omg

2009-02-13 @ 09:15:54
Postat av: erika

men oj det där blev ju lite mycket kan man tycka... ja ja min kommentar går dig inte förbi iaf!!

2009-02-13 @ 09:18:05
URL: http://knivskarp.blogg.se/
Postat av: Minna

Prova att käka omega3 kapslar. Jag var typ som du innan men efter att jag börjat äta kapslarna är allt borta. Jag e bara lite mer godissugen precis innan lingonveckan och något svullen. Pröva om du inte prövat innan.

2009-02-13 @ 12:52:46
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: jessica

hej hej, shit vilka snygga skor!!!!vad kosta dom?

lycka till med mensvark och sant..funderar pa att komma med en motion till riksdagen om att alla kvinnor ska fa skatteavdrag for tamponger och sant...eller hur!

2009-02-13 @ 13:37:08
Postat av: Fagel

Inte för att mitt "Varför det är ok att supa varje dag" schema kan jämnföra sig med PMS smärtor men här kommer det i alla fall.



Måndag: Det är måndag. Behöver ajg säga mer?

Tisdag: Förfest inför lill-lördag

Onsdag: LILL-LÖÖÖRDAAAG!!!!

Torsdag: Förfest inför Fredagen

Fredag: ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Lördag: ÄNTLIGEN LÖRDAG!!!!

Söndag: Supa-bort-ångest-inför-måndagen



O andra sidan, super man enligt ovan kanske det gör rätt ont ändå. :)

2009-02-19 @ 07:58:25
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0