Jocke fotar:

- Jocke, ta kort på mig!
- Okej
- Nej men vänta... du fattar väl ett jag inte är beredd på en gång. Och jag måste vända mig om. Och kolla bakåt. Kanske gå samtidigt. DET MÅSTE SE SPONTANT UT!
- Hm, ehm, okej, jag tar kort nu.
- Nej vad gör du?
- Tar.. kort...
- Men ser du inte hur du håller kameran.. helt vanligt. Du måste hålla det på det andra... avlånga sättet... annars ser jag superkort ut. Logiskt!
- Fixat, nu tar jag kort.


Jag ser hur jocke pillar på kameran.

-Neej, vad gör du?
- Zoomar...
- ZOOMAR!!! Tror du mina 200 dollars skor kommer med om du ZOOMAR kanske? Dom kanske bara dyker från ingenstans sådär?  Eller mina skor kanske inte är så himla viktiga för dig kanske?
- Nej... men...
- Nej men vadå? Något att säga eller? Nej just det!


Sen började Jocke gråta.



Eller okej, det gjorde han inte men hur svårt kan det vara liksom?

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHA! Sköning där.

2009-02-25 @ 02:40:41
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0