En liten lista:


Saker jag ska göra när jag kommer hem:


  •  Gå under titelt "arbetssökande"
  •  Äta kebabpizza
  •  Leva på mamma och pappa
  •  Bli utslängd av mamma och pappa
  •  Fråga lite "halvt" om jag får bo hos lina
  •  Blir utkastad från linas lägenhet efter 2 timmar (jag råkade bränna ner köket)
  •  Bli alkoliserad och hemlös
  •  En jätterik kille ger mig 1 miljon på gatan. Jag köper en egen lägenhet. Lägger resten av pengarna på en hästen säng och skriver en bok om "mitt liv som 21 år, alkoliserad och hemlös". Boken säljer i flera miljoner exemplar!!!  Lina ber och bönar och får tillbaka mig som vän.

HA. Det skulle hon faktiskt tänkt på innan.










Kommentarer
Postat av: Lina

asså, jag vetefan om jag ens skulle låta dig bo här överhuvudtaget.. så någon alkolisering, hemlöshet och miljon "slipper" du nog skaru se ;)



Äh, klart du får! :) Men bara så att du vet är du bannlyst från köket, du måste hålla minst 1 meters avstånd från mina katter, JAG står för all tvättning och du får bara vara hemma när det är dags att sova (tid varierar efter min vilja och behov)



PUSS gumman ;)

2009-01-19 @ 15:54:07
URL: http://linagothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0