Nej det var visst inte så himla lätt va!

En sak jag saknar med att resa just nu är att bara vara Tina från Sverige.

En tjej från Sverige. Inget annat.

Här är jag:

Någons ex-flickvän
Någons gamla ragg
Någons syrra
Någons dotter
Någons bästa vän
Någons barndomsvän
Någons klasskompis


På ett sätt var jag så himlans fri i USA. Jag kunde var exakt vem jag ville och jag kunde göra helt galna saker utan att någon brydde sig. Ingen kände mig ordentligt ändå.

Jag var jätteglad att få åka hem och visa upp att jag vågade mycket mer, sa ifrån mycket mer och hade skinn på näsan. Men jag märkte ganska snabbt att det inte alls är lätt. Någonstans.

Nej det är faktiskt supersvårt. Speciellt när man är "någons" hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0