Alla aupairer är inte dumma i huvudet:

Uh. Hittade din blogg idag och tyckte du verkade skön(jag tror nämligen att alla au-pairer, förutom jag, är dumma i huvudet), oc då tänkte jag att vi kunde bli kompisar, jag åker iväg som au-pair i juni till Long Island. Men, du åker ju hem. Trevligt att inte lära känna dig, hoppas du får trevliga sista månader!


Jag tänkte precis som du!

Att aupairer  var dumma i huvudet och konstiga (förutom jag).

Jag tänkte också att jag bara ville ha amerikanska kompisar. Aupairlivet var bara en grej som skulle få mig till usa. Inget annat.

Men redan efter några månader så insåg jag att jag inget hellre ville var att HA aupairkompisar. Andra aupairer förstår vad du går igenom. Dom kan relatera om du är helt förstörd och bara vill hem och dom förstår precis om ungarna har varit förjävliga.  Även om dina kompisar där hemma eller personer som inte är aupairer försöker förstå så kan dom inte det fullt ut.

Plus att det finns fler sköna människor här, LOVAR!!!




Kommentarer
Postat av: mimmi

Åh, gött att höra. Tack.

2009-03-13 @ 07:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0