Att göra slut.

Snyft.

Jag såg just det nya the city avsnittet. Jag vill inte försöra nåt, men JAY OCH WHITNEY GÖR SLUT.

Förlåt.

Usch, jag blir så himla sentimental av sånt här.  Ungefär som när jag och mitt ex gjorde slut:


(Jag hör spolningar.)

- Vad gör du?
- Ehm, eh, jag skiter...
- VA?
- Ja vadå?
- Vadå, ja vadå? Vi gör slut och du skiter. VI GÖR SLUT!!! Inte läge.
- hehe, men ta det lugnt. Tänker mycket bättre nu. Allt blir klarare.
- Vi gör fortfarande slut.
- Ja precis! Tänk vad alla smarta saker vi har kommit fram till idag!
- Va?
- Ja, superbra, bästa som hänt på länge. eh du, jag måste dra nu men vi hörs va! Puss!
-eh, puss?



Kommentarer
Postat av: mimmi

Uh. Hittade din blogg idag och tyckte du verkade skön(jag tror nämligen att alla au-pairer, förutom jag, är dumma i huvudet), oc då tänkte jag att vi kunde bli kompisar, jag åker iväg som au-pair i juni till Long Island. Men, du åker ju hem. Trevligt att inte lära känna dig, hoppas du får trevliga sista månader!

2009-03-12 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0