Jag är duuuuuum

Nu känner jag mig dum.


Bloggen är ett sätt för mig att ventilera. För det mesta blir det liksom komiskt och roligt och ibland så tänker jag inte så mycket på vad jag skriver utan jag skriver vad som är för stunden. Och då kan vissa personer som kanske inte vill vara med här komma med ändå.

Det har varit så skönt med den här bloggen i början för jag hade knappt några läsare och jag visste VARENDA person som läste min blogg. Det tillät mig att skriva ungefär vad jag ville, vad jag kände för. Jag kunde skriva om interna saker och privata saker och gick jag över gränsen gjorde det ingenting.  Det spelade ju ingen roll. Alla jag som läste var i min privata krets.

 Och om någon tyckte jag skrev ett kul inlägg var det bara ett plus.

Nu har jag mycket fler läsare men jag tänker fortfarande i dom banorna. Att ingen direkt läser min blogg vilket gör att jag tror att jag kan skriva precis vad jag vill.

Men det kan jag inte.

Och nu ska jag börja censurera mig själv.

Såå förlååt!!!!



Nu ska det bara handla om mig.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Ahh jag har med tänkt på det (om mig altså ) :P



Hur har din dag varit då?

2009-03-17 @ 14:32:27
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Josefin

NOOOOO!!

2009-03-18 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0