"Status på lunar är status på stan"

Jag, Caroline och kändisstatus

C:- Jag har sett zlatan i malmö.
T:- Min förrförra jobbarkompis kusin är gift med honom!
C:- Han höll på att köra in i vår bil
T:- Okej, om vi ska gå såhär långt så vann min gammelfarbror vm i längdskidåkning 1939!!!
C:- Ska jag också skryta då. Min pappas sambo har varit GIFT med TOMMY NILSSON
T:- haha, okej. Men min familj heter ROMANOV, jag är i princip adlig och min gammelfarfar ligger i en massgrav i tyskland!
C:- men min familj heter backman och äger en skog i dalarna
T:- HA,  min familj äger skog OCH i princip en by i norrland. Kuuraaavaaaraa. Min mormor la till det sista a:t i slutet. Plus jag hade högst lunarstatus i åttan. Av alla mina kompisar.

Caroline blir tyst.

Ni ser. Jag vann. Jag vinner alltid.

(Att min mormor och morfar är dom enda bosatta i byn är inte relevant)

(Plus, status på lunar är status på stan, det vet alla!!!)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0