Jag och Malin är inte lättraggade längre.

Jag pratade just med Malin:

- jag kom på en sak, vi är snygga, roliga och sköna på samma gång, rena rama kapen!
- men det är just därför man hamnar där... i sängen
- ah jag förstår precis! Killen säger att du är snygg och rolig och skön på samma gång vilket gör att man TROR att killen gillar dig på riktigt fast han bara vill ligga.
- precis tina, precis så!!!
- ... vi har blivit lurade
- ...  jag vet!



Okej, kanske vet jag inte riktigt vad jag vill få fram med det här. Eller jo det vet jag.

Jag och Malin är från och med idag inte lättraggade. Vi har skaffat hos oss en integritet.



.. och ja, jag lärde mig det ordet idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0