Jag äger ett par joggingskor.

JAG ÅÅÅKER IMOOON

Känner mig nervös.

Eller inte supernervös-jag-vill-dö-nervös MEN ändå lite. Nervös.

.. jag håller just nu på att packa, än så länge är det :

två par shorts
ett par jeans
fem klänningar
7 par skor

FEM KLÄNNINGAR oh 7 PAR SKOR tänker ni.

Tänker jag också.

Eftersom jag ska campa.

Får max ha EN väska med mig

...och den ska mitt liggunderlag få plats.

MEN. dom där skorna är jättebra att ha. en för varje veckodag och behov. och klänningar kan man aldrig få nog av. så himla praktiska!

 och plus, en av mina skor är riktiga jogging-skor.


Helt otroligt.

Jag äger såna.




Kommentarer
Postat av: amanda

hoppas du har kul tina! :)

2009-05-04 @ 21:16:09
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0