Dagens undring

Idag har jag haft superüber tråkigt! Ingen svarar i telefon, ingen svarar på msn. Jag är en ensam jävel just nu. Malin varför svarar du icke för? Vaaaaa? Jag är fan jordens roligaste människa (nästan), varenda som jag ringer borde hoppa av glädje och svara efter första tonen...i alla fall andra. Det finns liksom tusen saker jag har och säga; vad jag gjort idag, att jag tvättat håret idag, hur mycket jag älskade mitt jobb idag, att jag måste skaffa nyårsoutfit, att jag aldrig kommer hitta någon nyårsoutfit, att jag aldrig hittar kläder längre, att jag gick ut idag och motionera och det var mörkt, blåsigt och skitläskigt... ja ni förstår, all this things to say och ingen svarar!

...nu svara Malin, konversation med en riktig människa (två pälsdjur med fyra ben räknas inte).

Kommentarer
Postat av: MALIN

haha men tinA vlken tur att du fick tag på mig till slut :) men du pratade väldigt fort så jag hörde bara hälften HAHA

2007-12-27 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0