Ledighet

Idag är jag ledig... är ledig överdrivet mycket nuförtin (tre dagar i veckan, det ni!). Min mamma är också hemma och är sjuk. Hur jag vet att hon är sjuk?

"Tina är du vaken? Jag är sjuuuk"
Nej, jag sover. Prata inte med mig. Och om jag vore vaken prata inte med mig då heller. Jag finns inte, jag är ledig.

"Tina, kan du inte köpa godis till mig, inte påsgodis, det MÅSTE vara lösgodis.
ååh, jag har inte tid!!! Jag är på tredje nivån på Ratchet and Clank spelet. I got stuff to do. Important stuff.
Förresten måste jag träna också.

När ska du träna då? Kan du inte åka iväg nu? Cykla?
Cykla? Det regnar...och jag ska träna när jag klarar tredje nivån på Ratchet and Clank. Vad är det du inte förstår? Huh?

"Kan du laga mat ikväll...jag tror inte jag orkar...jag är verkligen sjuk..."
Laga mat? Vad tror du jag är byggd av husfru-superduper-krafter? Jag antar att jag ärvt dom av dig? Du kan väl ringa till eh, mormor?






(Så alla nu har klart för sig så älskar jag och min Mamma varandra väldigt mycket. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0