Amerikanska ambassaden

Imorrn åker jag till Sthlm för att skaffa mitt amerikanska visum. Jag har:

- Överfört 900 kronor, japp, 900 spänn till amerikanska ambassaden. (känner mig ruinerad)
- Fyllt i 5000 papper
- Kommit på att hälften är felskrivna
- Skrivit ut 2500 papper
- Fyllt i 2500 papper
- Fyllt i fel igen
- Skrivit ut 2500 papper igen (bläcket är slut nu)
- Fått konstiga kramper i händerna (förutom att jag är ekonomiskt ruinerad är jag också det fysiskt nu)

Jag älskar det här landet redan, just looove it!






Kommentarer
Postat av: Kristin

Imorn är de över, då har du visumet! Jag minns hur jävla bra de kändes att ha visumet i handen och verkligen känna att man var påväg. Dock var jag på ambassaden en vecka innan jag skulle åka så allt gick snabbt som bara den.

2008-01-30 @ 03:22:29
URL: http://kickiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0