Bilden på katten i rosa kanindräkt har ingenting med följande inlägg att göra.


Eftersom jag har pms och är bitter borde jag inte skriva något just nu. Men eftersom jag också har pms och är bitter gör jag det.

Saker jag är bitter över:

- Att jag inte har någon singel-kompis längre.
Ja vart är ni, förutom i Australien. Funderar snart att lägga upp en annons på blocket. Eller bara skaffa en till katt.

- Att min mage typ är uppsvälld som en ballong
Jag ser nästan gravid ut. Snart får jag nog börja använda dubbla shapeup-strump byxor. Kul.

- Att jag har två dagar kvar av min jobbvecka.
Av någon anledning är människor sjukt korkade i grund och botten. I alla fall när det kommer till snabbmat. Exempel:

"Vill du ha plusmeny?"
"Vadå?"
"Plusmeny?"
"Nää alltså, ehm, FANTA och dricka..Fanta!"
"Ah okej"
"Förresten...går det att få plusmeny?"

- Att min läppar snart faller sönder.
Jag ser snart ut som ett herpes-offer. Soo attractive.

- Att mitt ass har växt till sig under den senaste veckan
Just nu ligger jag väl sådär 5000 kalorier plus. Försökte ta en promenad (i motvind). Läget kanske har ändrats till 4800, drygt.

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0