Ett inlägg angående träning

Jag tycker inte om det här, faktumet att jag blivit fruktansvärt lat. I ungefär 15 timmar har jag mentalt försökt förbereda mig på att träna imorrn. Jag MÅSTE träna. Men nu har jag kommit på att jag nog är sjuk...jo det är jag nog. Träning är nog inte alls bra för mig, min kropp svarar inte speciellt bra på träning överhuvudtaget nu för tillfället. Träning är dåligt.






Nej fan, det är det inte alls. Jag MÅSTE röra på arslet imorrn, MÅSTE. Åh jag hatar att träna, it sucks! Suger suger suger! Jag hatar att springa på bandet för man blir jätteanfådd efter typ 5 minuter och jag hatar situps!! Hata!!

Nej, jag är inte frustrerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0