Konsten att ragga...inte

Ibland förundras jag av vissa snubbar som verkligen INTE kan konsten att ragga upp tjejer. Har dom något slags inbyggt fel eller?

Exempel.. på nyårsfesten. Jag och Lina dansar, in kommer en snubbe, går rakt fram och utbrister ett

"Duu, kan jag inte få en kram?"

Jag skrattar bara.

Killen trycker då typ in mig i vad man ska kalla kram och nästan pussar/slickar mig i öret. Jag drar ifrån (det kändes inte riktigt rätt,  haha)... men det smarta var vad han sa efteråt.

"Fan vad du är osocial!"

Vad ska man säga? Jo men visst, förlåt, jag är på riktigt dåligt festhumör idag annars skulle du få slicka mitt öra NÄRSOMHELST. Lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0