Pinsamma situationer del 1

Jag brukar skämma ut mig rätt ofta, till den grad att jag helt enkelt börjar bli van vid pinsamma situationer.

Som en gång. Jag jobbade på en annan snabbmatsrestaurang (samma företag någon annastans). Jag skulle vara snäll och gå ut med lite mat. Jag hade en jättestor hamburgare i en handen och kycklingvingar i andra. Och då...då halkar jag. Alltså ena benet högt upp i luften, ingen balans, rakt på arslet (det gjorde ont!). Och där sitter jag som värsta fånet och börjar garva. Eller ja, tillsammans med 10 st gäster. Tillslut var jag tvungen att säga nåt istället för "ååh , helvete, det gör skitont!!!". Det bästa jag kom på var:

"ööh, hamburgarna är okej!"

Hamburgarna okej, vem fan bryr sig? Jag ligger på golvet med bruten svanskota och jag försäkrar gästerna att hamburgarna är okej? OKEJ?

Men det slutar inte där, nädå. Precis efter mitt fall märker jag att jag landat precis framför 5 killar, i min egen ålder. Jag kollar på dom, dom kollar på mig och sedan säger dom: "Det där borde vi filmat!"

Jo tack, lägg upp allt på youtube, gör det. Jag bjuder på den.

Kommentarer
Postat av: agnes

hahahahah. förlåt, men det dör gjorde min kväll. fyfan va roligt!

2008-01-28 @ 20:02:39
URL: http://agnesisme.blogg.se
Postat av: Kristin

Va spännande!! Jag bor ca 15-20 minuter från Boston så jag antar att du bor hyffsat långt bort. haha.
Vart på Capen har de hus, vet du det? Jag vet inte om min blogg är den roligaste att läsa när man ska bli au pair, för de låter som att jag bara skriver negativa saker, men så är det inte. Det är helt underbart att vara au pair! haha

2008-01-29 @ 15:33:59
URL: http://kickiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0