Huuungrig

Jag har av vissa anledningar, gått på "sugar rehab" sen Cape Cod. Jag dör. Bokstavligt talat. Jag dör. Jag måste verkligen ha godis just nu, måste. Bara lite, en enda godis. Eller socker, typ rent vitt socker. Jag skulle kunna äta det med sked. Eller grädde, SPRUTGRÄDDE! Det är så himla gott. Och glass, ett helt paket. Åh, nu vet jag. Glass med sprutgrädde. Jag skulle göra vad som helst. Precis vad som helst!

Jag skiter fullständigt i att jag går upp 20 kilo, jo jag gör faktiskt det. Jag har hört att vissa tycker det liksom är snyggt med "kraftiga kvinnor". Och även om Teo inte uppskattar det nu så kommer han göra det sen. I just know it.

Eller hur älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0