Confession:

Jag måste erkänna en sak. Det här är nog helt sjukt. Men jag saknar min lillebror. JAG SAKNAR MIN LILLEBROR! Även om han är rirriterande ibland så har vi en allians jag och min bror. När min första pojkvän dumpade mig så hotade min lillebror med att slå ner honom (jag sa förstås inte nej) och när han var 17 och verkligen, verkligen behövde öl till en superviktig fest. Vem fixade? Jo jag.


Det kallas syskonkärlek. Syskonkärlek.

(Och mamma, skicka inte nu ett jätteargt mejl om att det är ansvarslöst att köpa ut till omyndiga. Du har nämligen fel. Jag köpte aldrig något. Jag snodde från erat spritskåp. Har jag sagt att jag älskar dig förresten? Inte?)

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej syster, jag vill bara säga att jag älskar och saknar dig. tänkte slå en pling, men har insett att du lever igenom denna satans blogg så jag nöjer mig med en kommentar. Ha det bäst så ses vi snart kraam / din bror

2008-07-25 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0