Hur man öppnar en vinflaska:

Idag fick min värdpappa lära sig hur man öppnar en vinflaska. Japp, min värdpappa är 40 år och han kan inte öppna en vinflaska. Enligt honom är det "jättesvårt".


Han fick lära sig:


- Hur man öppnar metallagret utanpå korken
- Hur man får in den rätta skruven med skruvkorken
- Hur man drar ut korken, snabbt med ändå långsamt.


... och sist med inte minst vart skruvkorken ska ligga.


Jag har nog aldrig skrattat så mycket... inombords. Jag längtar tills min värdmamma lär honom hur man byter glödlampa. Han vet nämligen inte hur man gör det heller. Det ska bli intressant. Väldigt intressant.


Kommentarer
Postat av: Sören

Det viktiga är inte hur snabbt man öppnar den, det är hur snabbt man dricker den... :)

2008-06-04 @ 02:51:29
URL: http://pussypalace.blogg.se
Postat av: MALIN

haha freak ;) men jag tycker endå de där med byggjobbaren var bäst :D fan tina ring nån dag hehe måste berätta en sak!!! mycket viktigt hihi hoppas du har de bääääääst !!!! U and ME 4-ever haha

2008-06-04 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0