Min datis

Imorrn bär det av till Cape Cod. Jag. Vill. Inte. Dit.


Det finns absolut inte något att göra där. Det är mindre än... här (och jag som trodde det var tekniskt omöjligt... antagligen inte) och jag är beroende av min dator. Verkligen. Beroende. Har jag en paus på en timma mår jag liksom dåligt, illa. Som om något fattas i mitt liv. Och jag har faktiskt ingen som helst lust att gå med på någon slags two-weeks-computer-rehab. No way!


Jag funderar på att krama min dator hejdå eller något. I alla fall ge den en klapp på axeln eller fästa en postitlapp på skärmen som säger "jag kommer sakna dig". Även om den är dålig på att svara tillbaka (kommunikationsproblem) så vet jag att det kommer sakna mig också! Faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

He He Ha en fin Fortsättning på Midsommar Helgen Over There ! :D

2008-06-21 @ 06:18:59
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0