Missing things

Jag tror inte riktigt jag forstar hur mycket jag saknar vissa personer nar jag ar har borta. Jag ar sa upptagen med allt annat (raka snatta och spela wii) att jag inte hinner sakna nagon.

Forran vi hors pa telefon.

Helt plotsligt kanns det helt olidligt att jag inte kommer fa se min pojkvan pa flera manader. Inte malin och cicci pa ett helt ar. Helt plotslig vill jag ata kilovis med glass, se pa "E - true hollywood story"  och grata mig till somns.

Idag kanns det precis sa. Men idag ska jag inte vara patetisk. Jag ska inte ata glass idag (Inte. Ata. Glass) och jag ska faktiskt ut och ga... i alla fall fram och tillbaka pa garageuppfarten (I will make it).

Just ja, jag ska agera normalt ocksa. Agera normalt.



Kommentarer
Postat av: mum

veckans svensktoppsröster har gått till

PatrikIsaksson,SonjaAlden och för pappa Christer Sjögren/m

2008-06-29 @ 15:18:59
Postat av: Ida ''bastis''

YOU CAN DO IT ! vi ses nar du kommer heeeeem. pussis

2008-07-02 @ 21:59:17
Postat av: MALIN

men skriv nån gång dåå :(

2008-07-07 @ 19:37:42
Postat av: Raisa

usch.. jag kommer också åka iväg från min pojkvän i ett år.. fy..

2008-07-08 @ 01:49:54
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Pernilla Eriksson

Hej Tina!! Är det bra med dig??har hittat till din blogg nu och den e riktigt underhållande måste jag säga! Jag funderar också på att åka till usa, eller los angeles rättare sagt :P har du lärt dig mycket engelska och så? Du får gärna adda mig på facebook om du har sån förresten, Pillan Eriksson e det där :P Kramar Pernilla ( du vet Förintelsen) ;)

2008-09-25 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0