Birthday

For er som inte grattat mig pa min fodelsedag, doit!!

Jag fyller faktiskt ar.

Idag ska jag har nagon slags fest. Alla aupairer i mitt omrade kommer komma dit. Det blir ruligt! Fast mest ser jag emot att traffa Matilda en svensk tjej. Dom andra ar saker supersnalla men jag har lire dalig erfarenhet av andra aupairer fran orientation, dom skriker och talar konstigt eller inte alls. Och sen dricker dom konstiga saker ur tramuggar.

Men jag ska verkligen forsooka idag, jag ar ju ingen asocial manniska och sen maste jag vara sader supertrevlig eftersom det ar "min" fest. Jag kan nog fa i mig massa tarta sa jag blir helt hyper. Da gar det nog bra.

ps. kan inte nagon kopa nagot pa systemet at mig och ha det hemma. Mer som en statement, jag far bara kopa juice och vatten har! ds.

/Tinis


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis Tina :)

2008-05-10 @ 13:33:15
URL: http://kaiisa.blogg.se
Postat av: agnes

GRATTIS STAT-TINA :)

2008-05-10 @ 18:17:44
URL: http://agnesisme.blogg.se
Postat av: Cicci

HEJ GUMMAN GRATTIS!!funkar din mobil fortfarande?? skicka sms med grattis till dig förut idag men vet inte om det funka... MÅNGA KRAMAR!!!

2008-05-10 @ 18:45:31
Postat av: Anonym

Hej tina grattis på 20 års dagen. Såg att jessica (jespa) väntar på inlägg i resedagboken. Så malia henne om bloggen! Vi har 25 grader i dag o sol. men det ska bli kallare igen. Ha de så kul!!!!!!!!!!
Kramar moster Ann-Sofi

2008-05-10 @ 23:00:12
Postat av: maria

grattis har skaffat skype heter maria_romanov
har du läst mitt mail och fått sms?

2008-05-10 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0