DMV och amerikaner

Idag var jag ute med två svenska tjejer (Martina och Malin) till DMV ( USAs egna vägverk). Jag tror jag aldrig, aldrig någonsin sett så många bönder/rednecks/trailer-white trash på ett och samma ställe. Om ni någon gång vill "do some people-watching", åk dit. Jag tyckte det var väldigt intressant i alla fall.


Efter besöket på DMV fick vi syn på en kille som gick på motorvägen med två påsar i händerna och svingade dom, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Var han hög? Självmordbenägen? Eller var det bara fint väder och han tänkte "Today I'm gonna hang out on the motorway aaall day, It's gonna be so fun, man!"


Jag vet inte. Jag försöker varje dag förstå mig på amerikaner (litegrann i alla fall). Men det går inte.

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0