Fortfarande sjuk (och ser gravid ut)

Om ni tänkte sluta tycka synd om mig så har ni fel. Jag är fortfarande sjuk.


Idag är det supervarmt, vanligtvis brukar jag avguda värme, även om det är 50 grader varmt. Men idag har jag liksom slem i hela halsen och ont i huvudet. Men jag har försökt att hålla mig inne hela dagen och gjort "hushållssysslor" (eftersom jag är världens bästa aupair)


Godis har jag också ätit idag. Jag som lovade mig själv att absolut, inte äta godis idag (jag försöker motbevisa faktumet att man blir fet här) men det gick inte så bra. Det började med att jag var sjuk och att jag tyckte extremt synd om mig själv. Och jag skulle faktiskt bara ta två godisar. Bara två. Två är ju ingenting. Men jag kan inte bara ta två godisar. Det är genetiskt omöjligt. Jag tar två, sen tre, sen fyra och fyra till, och fem till och helt plötsligt ser jag gravid ut. GRAVID!


Jag mår illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0