Hej, har någon tillgång till ett kalvhuvud?

Idag när jag pratade med Theo på skype undrade han om jag hade nummret till en slaktare.


"Vad ska du ha det till?"
"Men, jag behöver det till en fest. Jag blev inbjuden på bosnisk fest i helgen men jag får bara komma om jag kommer med ett kalvhuvud"
"Ett kalvhuvud?"
"Ja ett kalvhuvud!"
"Okej..."


Så om någon, någon som läser det har är slaktare och har tillgång till ett kalvhuvud kan ni väl kontakta min pojkvän. Han vill verkligen gå på den här festen!


Kommentarer
Postat av: MALIN

haha jag sa ju att han va lite skum den där ;)

2008-05-15 @ 12:51:58
Postat av: MALIN

hoppas du ringer snart för måste dra te jobbet haaaaaaaaaaaaaaaaaaalv :( miss you

2008-05-15 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0