Jag har traffat smarta amerikaner!

Idag akte jag med hela familjen till Glastonbury for att halsa pa nagra kompisar till dom. Det lat supertrakigt och jag trodde alla darborta var tjocka amerikaner som alskade bush och hade femton olika gevar i sin garderob. Faktiskt inte var sa fallet. Dom var normala, alltsa NORMALA. Och dom var smarta (jag vet, freakin unbelieveable) och.. jag kan inte nastan tro det sjalv, TREVLIGA.

Det fanns minst fem olika desserter dar ocksa. Forst tankte jag, neej Tina, don't do it men sen blev jag tillsagd att "you, just must try this cheesecake, it's sooo yummi!". Sa jag provade lite cheesecake, sedan nagon mer kaka. Och nar partyt borjade do ut (i mitt fall) blev jag sugen pa mer, cupcakes och kakor.. och tarta... och...

...nu mar jag illa och i veckan ska jag borja ata bra igen. Jag ska springa, ja menar springa forbi kakavdelning pa Walmart och jag ska latsas att pannkakorna darborta verkligen ar ackliga och glassen till gor det annu ackligare. Och att knackebrod och vatten verkligen ar den godaste och basta fodan nansin.

I'm gonna do so well!

/Tinis









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0