Sjuk.

Jag har inte skrivit på två dagar. Det har sin förklaring.


Jag är sjuk. Om jag vore hemma så skulle jag ha tjata på Theo i evigheter om hur sjuk jag är och hur synd det är om mig. Kanske till och med föreslå till mamma om hon inte skulle kunna agera min slav för en dag. Ge mig mat, byta kanal på tvn när det behövs och köpa godis.

Men nu är jag liksom inte hemma så jag har några förslag:


1. Tyck synd om mig
2. Skicka ett paket på posten fyllt med lösgodis och tusentals krya-på-dig-kort (jag gillar ferraribilar)
3. Skicka pengar till Tina-är-sjuk-fonden (allt som behövs är några slantar till receptfria och starka mediciner)


Tack på förhand!

/Tinis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0