Superduper happy today

Idag var min forsta arbetsdag. Jag krascha inte bilen och jag forstorde inte killarnas klader i tvatten. Bra va?

Den minsta,D, ar HELT wii-galen. Det enda han snackar om ar wii och hans racing spel och hur bra han ar.  "Tina, wanna watch me and se how good I am?" "Do you wanna see my records? I'm SO good!". En gang fick inte D spela wii eftersom han var misbehaving och han grat i typ en halv timme efterat.

Och ja just det.. jag har fatt kompisar idag. Tva stycken. Jag tror det i alla fall for jag gav dom losgodis ( jag kopte ett helt kilo som mutningsmedel for att fa vanner) och vi pratade och hade skitkul. Det ar dom forsta tva har i simsbury som jag verkligen gillade. Sa nu kanner jag mig inte lika ensam langre! Jag ar superduperglad!

/Tinis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0