Walmart och spilld O'boy

Idag gjorde jag ett mycket smart intiativ... jag akte till Walmart. Walmart maste nog vara den basta butiken som finns... det finns ALLT har. Ipods, mobiler, filmer, musik, klader, schampoon (som ar dyra i sverige men superbilliga har), mat. I love that place.

For allt det har fick jag betala drygt 200 spann! Jag alskar USA. Jag kanner mig sa rik ibland.

image34


Efter min Walmart-tur borjade jag jobba. Nar jag gav 6-aringens oboy stangde jag inte locket ordentligt pa muggen sa tre droppar foll ut och landade pa hans troja. Han blev helt vild och dampig och borjade skrika "Emergency, emergency, ITS A EMERGENCY. Your not doing it right!" Forst undrade jag om jag skulle kasta all oboy pa killen men han ar ratt sot och jag vill inte fa sparken sa jag lat bli.

(Och bara sa ni vet sa har jag skype nu. Sa nu kan alla ni darhemma hora av mig hela dan och jag kan telefonterrorisera er hur jag vill. )



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har inte sett en enda walmart butik under mina snart 5 manader har XD

2008-05-15 @ 14:58:20
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0