Tina goes to an spåtant

Jag har gjort något så himla patetiskt... jag har gått till en spåtant. Pinsamt. Jag visste att jag är en människa kapabel att göra pinsamma saker, men det här. Kanske trodde jag att jag skulle få tusen svar? Kommer jag bli superrik och leva på Franska Rivieran? Kommer jag kunna springa fem minuter utan att dö? Kommer jag och Theo flytta ihop och leva jättelyckliga i en lyxig lägenhet någonstans?

Ni undrar säkert hur det gick också, jo:

- "I am separeted from the one I love" (syns det så väl? Ser jag så himlans ensam ut? Hjälp mig.)

- Jag är menad för att föda tre barn (Seriöst? Tre barn? Ett helt räcker, eller typ ett halvt.)

- Jag ska inte umgås med Ellen (hon var där.. och försökte stoppa mig) eftersom hon utstrålar negativ energi och kommer göra mitt liv till ett helvete (precis så sa spåtanten)

- Jag kommer leva ett långt liv och bli rik (score!)

Sen så frågade hon om jag inte ville stanna länge och betala hundratals dollar istället för 25. Då gick jag.

Kommentarer
Postat av: Malou

Det här må vara Sveriges minsta au pair-blogg, men det är fan en av de bästa :)

/Au Pair i Wisconsin

2008-08-18 @ 04:39:49
URL: http://lollodi.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hahah jaa tina nu får du passa dig för mig eftersom att jag tydligen kommer göra ditt liv till ett helvete..! Moahaha;)

Nejdå, du behöver inte va orolig, jag får dåligt samvete när jag slår ihjäl flugor:P haha

2008-08-20 @ 02:35:41
Postat av: MALIN

HAHA

2008-08-24 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0