Tre månader (nu borde jag vara typ klar eller?)

Tre månader har gått nu. Idag vill jag hem. Jättegärna. Under mina tre månader här har det aldrig känt som om jag missat något. Förutom nu. Josefin kommer hem snart. Jag har väntat på det här dagen VÄLDIGT LÄNGE och nu är jag inte ens hemma utan här.

Och när jag trodde att jag verkligen nått botten idag så loggade jag in på Facebook, och vad ser jag? Festbilder, hemifrån. Alla verkar ha superkul. Och jag kan inte ens köpa lättcider för att döva mina sorger.

USA suger just nu. Suger.

(Plus att jag har pms också)


Kommentarer
Postat av: Martina

TINA!

ta vara på tiden i usa, så jävla kul e de inte hemma, jag lovar.. jag har redan tröttnar på å vara här.. så sudda sudda sudda ut din sura minn ;)

2008-08-08 @ 11:06:29
Postat av: Josefin

Som sagt sa kommer det inte bli lika kul att komma hem nu nar jag vet att DU inte ar hemma! Det kommer verkligen saknas nagot. Vart ar min egna lilla psykolog liksom? Vem ska jag nu ringa till och fa skit dyra mobilrakningar? (for alla mina andra kompisar ar sa smarta som har comviq!)



Jag ar jatte glad over att du tog steget och akte! Stolt over dig! Jag hoppas du har en toppen tid!

Saknar dig!

2008-08-08 @ 17:52:21
URL: http://josefinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0