Tina goes to college

Japp, ni hörde rätt. Jag ska läsa en kurs om real estate jag känner mig exalterad på något sätt. Mina böcker väger fyra kilo var och jag visste inte att köpa två skolböcker skulle känna mig så himlans smart (inte för jag läs igenom dom än... men ändå). Och nu har jag en anledning att shoppa massor, nya klädor, pennor, snyggt pennskrin, och mappar i olika färger, ALLT (jag ska göra mitt allra bästa för att se så intellektuellt begåvad ut som möjligt).

Så när jag kommer hem... om cirka 9 månader (men vem räknar) så tycke jag att ni ska var beredda på...

... jag har blivit smart.


Kommentarer
Postat av: MALIN

haha jag började just fundera på om du skulle börja plugga snart ;) lycka till ! miss you

2008-08-17 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0