En tidig 8 månaders kris:

ååh snart har jag varit här i 8 månader. Eller 7 och en halv månad för att vara exact. Men det är i princip 8. Som är i princip 9. Och nästan 10. Vilket betyder att jag snart är hemma!!!

För jag vill hem nu. Jag vill hem till min säng, till min familj och mina vänner. Jag vill hem och starta mitt eget liv. Jag vill skaffa en egen lägenhet som jag ska möblera med mina egna möbler.

...jag tror jag har drabbats av en tidig 8 månaders kris. Jag har ju varit här så himla länge nu och jag har visat för mig själv att jag kan klara mig själv och kunna bo på andra sidan jordklotet utan att vara självmordbenägen. BORDE JAG INTE VARA KLAR NU??!

... nej nu ska jag grina klart!

Puss och Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0