Inte så mycket kris längre:

Nu har jag powerwalkat. Och kommit fram till följande:

1. Jag ska sluta deppa.

2. Jag ska sluta äta när jag deppar.

3. Jag har tusen saker att se fram emot... eller tre:

- Min värdfamilj åker på semester efter jul. Jag ska vara husvakt i en vecka. Det vill säga: Ledig men ändå få betalt.
- Mamma och Pappa kommer om två och en halv vecka... en vecka efter det åker vi ner och semesterar i karibbien!
- Jag åker till Costa Rica i mars och... typ backpackar. (och ja.. jag ser fram emot detta)


4. Jag kommer inte på något mer.


Kommentarer
Postat av: mum

kriserna blir kortare och kortare denna varade bara i 2 timmar och sju minuter efter mina beräkningar, och glöm inte besöket från din första lekkompis till helgen, det var på öppna förskolan första träffen var om ni inte minns det själva ...

2008-12-16 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0