Kyrkan idag.

Åh, jag måste till kyrkan idag!!!

Hela familjen ska dit idag på julgudtjänst och jag ville inte bli nedslagen eller utfryst så jag har tackat ja... att följa med.

Jag ser det hela framför mig:

Jag sitter där på mellersta bänken. Prästen talar. Ser mig. Börjar ropa en massa konstiga fraser på latin. Pekar. Tar fram ett krucifix och försöker hela mig. Jag  ser nämligen ut att vara besatt av djävulen. Det börjar blixtra från ingenstans. Prästen förklarar att det är guds vrede. En blixt träffar mig.

Jag dör.


....

Kommentarer
Postat av: mum

det kommer bli en upplevelse skriv nåt trevligt om det sen kram mum vi har precis spelat bowling med wiispel det var en upplevelse det oxå,,,

2008-12-24 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0