Helgen


Jag, Emelie (min kompis) och Jenny (min andra kompis) bestämde oss för att bege oss till ett ställe där man betalar för att måla sina egna keramikprydnader. Jag målade en spargris. Visst är den fin? Dom svarta prickarna var helt mig idè. Bara min.


Jag har två saker att säga om den här bilden. Nummet ett, jag brukar inte ha det där uttrycket i ansiktet när jag går ut och går. Och nummer två, nej jag är inte gravid! (tack för er förståelse)



Det måste vara klänningen. Jag kan ju inte gå runt till vardags och se 7 månaders gravid ut. Not so very hot. Då ser jag verkligen ut som en småbarnsmamma i matbutiken med bristningar... och jag kan inte fatta att ens nämner det här... åderbrock. Vad, vad deprimerande. Mamma hur har du överlevt, HUR?


Kommentarer
Postat av: Malou

Pft. Jag blev kallad ma'am på en restaurang igår. Det är värre än att se gravid ut. Jag är ju för i jösse namn bara 21.

2008-07-29 @ 04:36:29
URL: http://lollodi.blogspot.com
Postat av: Nathaliesofi

hahaha ! vad rolig du e !haha

2008-07-29 @ 15:27:13
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/
Postat av: cicci

:) jag tycker att du var söt i din lilla klänning!

saknar dig gumman!

2008-07-31 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0