Sex månader i USA:


Första dagen i New york City.


Två veckors semester i Cape Cod. Det var helt underbart att jobba 12 timmar per dag.


En vanlig dag i Connecticut. Jag tror vi typ... shoppade.


Jag med Anna och Jenny i Boston. Saknar er:(


Jag och Ellen i New York. Insåg inte alls att jag skulle hamna här en månad senare.


Sista kvällen i CT.


Jag spelar tennis. Jag tror jag träffade ungefär tre bollar den dagen (så himla stolt)


Jag på ett aupairmöte (jag går faktiskt på sånt).

Visst är jag duktig som lägger upp alla bilder. Mest är jag stolt över att allt ligger i en rak linje och så. Och att jag bara ser gravid på en bild utav 72. Och jag har typ inte eh photoshoppat bort någonting... lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0