Inte alls något som brukar hända mig:

I Fredags var jag och Jocke och shoppade i White plains. Vi åkte med två olika bilar. När jag skulle köra ut ur parkeringshuset så börjar Jocke tuta. Sen igen, och igen, och igen, och igen, och igen. Tillslut blev jag jätteförbannad och undrade vad fan han håller på med (han kan ju inte tuta hur som helst liksom) tills han åker jämte mig vevar ner rutan och säger:

"Tina, din baklucka är öppen, du har slagit i två exitskyltar på parkeringen."

"Eh, jaha. MEN SÄG NÅT DÅ I SÅ FALL!!!"


Jag menar... han måste ju säga till.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag är fortfarande förvånad över hur du fick körkort..

2008-10-13 @ 21:06:01
Postat av: MALIN

HAHAHAHAHA tina har gjort de igen ;)

2008-10-13 @ 21:20:25
Postat av: Carro

HAHAHAHHA du ar sa klockren Tina. Varfor traffade jag inte dig tidigare?

2008-11-21 @ 03:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0