Dagen då Tina blev påkörd (och det var absolut inte hennes fel)

Idag när jag skulle hämta mitt värdbarn till skolan så körde jag ansvarsfullt och väldigt säkert (precis som alltid). När en trafikpolis ber mig stanna så bromsar jag in såklart (som man ska göra när man kör sådär ansvarsfullt). Då händer det. En smäll. Jag har blivit påkörd bakifrån med bilen.

Jag är inte så himlans skadad (vilket dock inte ska hindra er från att tycka extremt synd om mig) men jag funderar på att stämma pensionärstanten på sisådär fem miljoner dollar bara för att. Min värdmamma är faktiskt advokat.

Snart är jag rik.




Kommentarer
Postat av: alexander

yrka på whiplash skador och kronisk migrän efter olyckan och dina fem miljoner är garanterade! :D

2008-10-22 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0