Goodbyes suck

Jag vill inte säga hejdå. Jag vill inte säga hejdå till mina värdbarn, till Anna, till Ellen, till Jenny och till Malin. Jag har varit här i fyra månader. Simsbury är tryggt för mig, och även om det inte varit lätt hela tiden så har jag liksom.. vant mig.

Och jag är så himla rädd också, rädd för att få en skitdålig familj, rädd för att barnen ska vara supersvåra och hata mig och rädd för att vara ensam. Idag när jag satt i bilen så hörde jag än jättefin låt på radio och bara började grina.

Jag. Vill. Inte. Åka. Härifrån.




(det är "typ" jobbigt just nu)


Kommentarer
Postat av: Mellis

åh, måste vara tufft. men du klarar det.

Ska du åka till new york och vara au pair?

då kan du ju åka tillbaka till CT lite då och då, för att hämta krafter om du trivs bättre där :)

Du klarar det (:



Kämpa på! slänger iväg en stor kram och en tanke till dig

2008-09-09 @ 09:42:35
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0