Fyra timmar utan min dator.

Hej. Jag lever.


Min dator har varit borta i tolv timmar. TOLV!!! Eller okej. Fyra timmar då:

En timme går:

Börjar känna stickningar. Känner mig tom. Andas fortare och astmalikt.

Två timmar går:

Kommer på att jag vill göra risotto. Kommer också på att jag inte har något recept. Måste googla. MEN NEJ, JAG HAR INGET JÄVLA DATOR. Börjar gråta

Tre timmar går:

Kommer på fyra blogg inlägg som jag bara måste skriva NU. Går upp till mitt rum. Då slår det mig. Jag kan inte blogga. MIN DATOR ÄR BORTA!!!

Lägger mig i fosterställning. Börjar gråta.

Fyra timmar går:

Somnar av utmattning. Drömmer mardrömmar om att utomjordingar invaderar jorden och snor mig dator.

Gråter i sömnen.





Update:

Min dator är tillbaka.

NU LEVER JAG PÅ RIKTIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0