Någon som vet hur vi löser det här?

Jag dör.

Det har blivit stopp. I TOALETTEN!

Jag misstänker att NÅGON har stoppat grejer som inte ska vara där! Typ.

För såklart. Det är inte mitt fel. Tjejer bajsar inte. Vi gör bara inte det. Kanske typ blommor emellanåt. Men inte groteska saker liksom, aldrig.

.. och jag har verklige provat allt, ALLT!!! Och vattnet går inte ner, inte en endaste millimeter. Och mitt i alltihop är jag brutalt kissnödig (för justja, vi tjejer bajsar inte). Plus att det är lördag, plus att jag har en finne på näsan och plus att jag är inne på min tredje pms vecka.

aah.

Hjälp.Mig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, maste bara dela med mig om vad som hande mig min alla FORSTA dag som au pair i min forsta vardfamilj.

Vaknade pa morgonen. Gick pa toaletten. Toaletten svammar over. Fick springa ut utan att hinna halsa pa dem eller barnen och be om hjalp.

Sjuuuukt pinsamt hahaha!



Fick iofs reda pa sen att samma sak hant den tidigare au pairen men hon hade inte berattat for dem utan bara ringt the plumber.

2009-04-04 @ 21:31:27
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0