Nu ska vi snacka mens.

Okej nu ska vi snacka mens.

Jag tar ett ppiller som heter yasmine. Det funkar väldigt bra för mig. Ingen mensvärk, inget allvarlig pms, KÄNNER INTE ENS AV NÅGON MENS.

Fattar ni?

Nu är det såhär att jag liksom glömmer bort att ta mina piller ibland. Tillslut så jag skiter i hela månaden och börja när jag får min mens igen.

Jag har nu väntat TRE VECKOR på att få min mens. . För en mens utan mina piller betyder: grav pms, mensvärk (åhå föder jag ut en ung måntro? Nej det är bara mensvärk), ETT JÄVLA HELVETE HELT ENKELT.

Så jag sitter här liksom. Och väntar och väntar. På att helvetet ska bryta ut. Sekund för sekund, minut för minut. Och medan jag väntar känner jag bara hur mer irriterad och hur jag tappar greppet om alltihop.

Jag mår skit

Jag vill gråta

Allt känns helt meningslös.


Ibland går det så långt att jag börjar tro att jag är deprimerad igen? Är jag det? Jag försöker analyser varenda jävla liten del av min deppighet för att hitta ett hål, ett kryphål. Försöka hitta något som liknar så jag kände förut. Något som kan hjälpa. För jag är så himla trött. Efter en vecka, efter två, OCH EFTER TRE.

Jag vill bara att det ska ta slut.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag äter samma och jag blir precis likadan utan.

jag har aldrig mått så bra som jag gör med dom så jag lider verkligen med dig.

Hoppas du mår bättre snart

2009-04-23 @ 22:56:48
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Malou

Amen sister. Jag är ett äckligt monster idag. Äckligt med stort Ä, faktiskt. Och så ser jag ut som att jag är gravid. Och kommer snart bryta ihop i en liten hög av tårar. Skitdag. Skitmens.

2009-04-23 @ 23:50:53
URL: http://lollodi.blogspot.com
Postat av: MALIN

okeeej Tina.. vilket STORT problem du har! tycker verkligen "synd" om dig

2009-04-24 @ 18:03:23
Postat av: Tina

åååh vad bra malin!!!



DU STÖDER MIG JÄMT ASSÅ!



2009-04-27 @ 17:55:52
URL: http://tinaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0