Hej jag heter Tina och jag är desperat.

Okej. Jag tror jag har gjort något dumt.

Eller dumt och dumt. Jag träffade en kille på krogen igår. Vi bytte mail.

Fem i morse fick jag för mig (när jag kommit hem) att skicka ett mail... typ fem anledningar varför han ska träffa mig igen... ungefär.

Jag har nu i efterhand förstått att detta känns desperat och om han, mot förmodan, nu skulle svara så är det nog bara för att:


1. Han tycker jag är snygg och även om jag verkar superdesperat så är det okej. Jag är snygg.
2. Han tycker synd om mig.
3. Han är desperat.





Kommentarer
Postat av: Fagel

Kom inte längre än tre punkter eller? :)

2009-02-19 @ 07:53:10
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för det här inlägget, och din långa verision på msn. Jag skrattar fortfarande!

2009-02-20 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0