Hjälp.

Oh myyyy gooood.


Jag har inget att ha på mig. Ni förstår inte. Det är kris här borta. Jag mår dåligt.


Mina alternativ är nu.

1. Outfiten från förra lördagen (det kan man ju inte ha, typ pinsamt ju!!)
2. Gå naken (kontroversiellt)
3. Min klänning som är fin men får mig att se sju månaders gravid ut (och jag har ingen lust att bli nekad sprit idag)
4. Mina fina smalbyxor. Finns dock en anledning varför dom heter smal-byxor. Jag måste svälta fram till 10 ikväll. And I dont do svält very well.

Så... vad tycker ni?



Jag litar på er.





 


Kommentarer
Postat av: Fagel

Fan du är ju helt galen... UNDERBART!!!!

2009-02-23 @ 11:02:53
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: bror

alltså vem är den där peddofraggelberg? serri :S:S:S

2009-02-24 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0