Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

Om fem dagar är det alla hjärtans dag. Jag har redan planer:

På fredag ska jag träffa mannen i mitt liv. Tyvärr vet jag inte vem det här. Men jag hade tänkt att han skulle komma upp från ingenstans och sen är det strålkastare över allt (på oss). Helt plötsligt uppstår musik (tänker mig hungry eyes från dirty dancing) han går fran och frågar: "vill du bli min date på alla hjärtans dag?"

Först så säger jag ingenting... vill ju spela svårfångad men eftersom jag bara vet att han är mannen i mitt liv säger jag ja!

På alla hjärtans dag säger han åt mig att stå utanför 42 andra gaten och femte avenyn. Ut kommer en limousine, DET ÄR HAN!! Han tar mig till en privat flygplats där hans privata jet står. Helt plötsligt sitter jag där och är på väg mot... bahamas!

Tre timmar senare har vi middag precis vid havet. Det blir tacos och tända ljus och choklad...ååh. Han berättar att allt han vill ha är mig och att vi kan leva resten av vårt liv tillsammans i hans hus i malibu, californien. Men vi ska också köpa ett hus i örebro, to be close to my swedish roots, som man brukar säga.


...annars ska jag bara ta det lugnt...

... om detta inte skulle hända alltså...troligt, NOT!!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Allting lät väldigt planerat förutom att den romantiska middagen består av tacos.. Hur tänkte du där? Tacos är typ som att äta spagetti och extra rinnig tomatsås.. med sked!

2009-02-10 @ 11:53:00
URL: http://linagothlin.blogg.se/
Postat av: Anjaa

din blogg är sjukt bra! ska själv åka som au pair om 2 dagar, men ska till london! har iaf skrattat mig halvt fördärvat medans jag läste din blogg..:)

2009-02-11 @ 14:06:50
URL: http://bambiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0