Ni kommer tacka mig sen.

Idag har jag och Malin invigt det nya Marieberg köpcentrum.

Som vanligt hittade jag knappt någonting... jag trodde verkligen jag hade förändrats!

Av att vara i New York alltså.

Så fort jag kom hem skulle jag bli världens fashonista och kunna matcha allt. Men typ allt. Jag såg mig själv ta ner av tröja, efter tröja, klänning, efter klänning i butikerna. Sen skulle jag gå in i provrummet matcha allt superfint och alla skulle undra "ååh vilken fin stil du har!" Och jag skulle svara lite nonchalant. "Ja hehe, man har väl bott i New York ett år".

... Men nej. Åh vänta, jag hör någonting. Malin är här. En röst.

- Du Tina
- Ja...
- Du ser lite medeltidsaktig i den där toppen?
- MEDELTIDSAKTIG?
- Ja.. med det bruna bältet och så. Men när jag tänker efter ser du mer ut som en riddare, en riddare vare ja!


För det första så ser jag inte ut som en riddare och för det andra hade jag inte på mig skor. Jag var i strumplästen. Alla vet att outfits kan se ut hur som helst utan skor.

Eller hur???!!!!!!!

Och det kanske är superinne... om typ en månad... att se ut som en medeltidsmänniska, KANSKE eller hur?! Alla kommer gå runt i potatissäckar och trässkor och grisar kommer bli "den nya accessoaren". Hur jag vet det?

Jag bara vet det. Vi kan kalla det "telepatiska krafter"

I alla fall. Ni kommer tacka mig sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0