Helt normalt.

När jag flög igår blev det "lite turbulens" i planet.

Men det är lugnt sa piloten, "det är helt normalt".

Okej.

"Hej allihopa, ugnen håller på att explodera, men det är lugnt, det här är helt normalt"

"Hej allihopa, jorden har invaderats av onda utomjordingar, men det är lugnt, det här är helt normalt"

"Hej allihopa, vi har en självmordbombare här på tåget, men det är lugnt, det här är helt normalt"

"Hej allihopa, jag råkade sprida giftig gas i hela huset, men det är lugnt, det här är helt normalt"




... jag vet inte. Ser ni vad jag ser?




Kommentarer
Postat av: Fagel

Nu tycker jag allt det är lite länge sedan det skrevs något. :)

2009-06-23 @ 09:03:37
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: jnfr

Bloggar du inte mer ? )':

2009-06-28 @ 01:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0