Man kan inte vara kräsen jämt.

Jag är på bio och lämnar fram biljetten till den ansvariga killen:

Han tar min biljett

"You have very beautiful eyes"

"Hehe, eh thank you."

Sedan ser han mig rakt i ögonen:

"I love you"


Oj, hur blev det så här!!! hjälp!!!! Lite chockad blir jag, jag menar, det gick ju lite väl fort, men åh andra sidan... jag har ju fina ögon, det har mamma alltid sagt. Och plus, hans pupiller verkar normalstora (defenitivt inte hög, inte alls). Åh vad ska jag svara? Kom igen Tina, smart, svar, smart svar, SVARA SMAART!!!

"eeeh, love you too!"


... som min mamma brukar säga "det gäller att inte vara så himla kräsen i såna här lägen".

(och jag lyssnar alltid på min mamma)



Kommentarer
Postat av: bror

haha FAIL. fyfan vad mamma aldrig sagt det!!!!!!

2009-03-20 @ 11:57:02
Postat av: Karin

haha vad roligt:) mm men min mamma skulle nog aldrig heller säga så:) Fint innehåll i bloggen du har..

2009-04-08 @ 08:22:43
URL: http://fuckingpoetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0